فراخوان ارسال مستندات متقاضیان شرکت در هفته پژوهش و فناوری ۱۴۰۲ استان مرکزی

۱۷ آبان ۱۴۰۲ | ۱۱:۲۹ کد : ۳۹۰۳۹ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۴۰۲
فراخوان ارسال مستندات متقاضیان شرکت در هفته پژوهش و فناوری ۱۴۰۲ استان مرکزی

با عنایت به برگزاری هفته پژوهش و فناوری استان مرکزی از تاریخ 11 لغایت 17 آذرماه 1402 ، خواهشمند است دستور فرمائید اطلاعات پژوهشگران محترمی که خواستار شرکت در رقابت انتخاب پژوهشگران و فناوران برتر استان در حوزه­های پزشکی (علوم پایه و بالینی) و دامپزشکی می باشند را جمع آوری و به دبیرخانه هفته پژوهش در حوزه علوم پزشکی واقع در معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی اراک ارسال فرمایید.

لازم به ذکر است:

  • فرم پرسشنامه انتخاب پژوهشگران و جداول امتیاز دهی به پیوست (دانلود از اینجا و اینجا) ارسال می گردد.
  • برای انتخاب پژوهشگران برتر در هر حوزه، فعالیت های پژوهشی و فناوری یک ساله افراد از اول اکتبر 2022 تا  پایان سپتامبر 2023 برای فعالیت های پژوهشی خارجی و اول مهر ماه 1401 تا آخر شهریور ماه 1402 برای فعالیت های پژوهشی فارسی در نظر گرفته می شود.
  • برای انتخاب پژوهشگران برتر، هریک از پژوهشگران می بایستی در کنار ارائه مستندات لازم، به همراه ارائه هریک از مقالات خود، IF و MIF مربوطه را از سایت http://impactfactor.ir دریافت و پرینت آنرا به هریک از مقالات خود اضافه نموده و همچنین لوح فشرده حاوی مستندات و فرم های لازم را نیز به دبیرخانه ارسال نمایند.
  • هر پژوهشگر تنها می تواند در یک کمیته علمی به رقابت بپردازد. لازم به ذکر است که برای شرکت در سایر حوزه ها که در فایل صورتجلسه پیوست شده موجود است باید طبق دستورالعمل دبیرخانه استانی هفته پژوهش (دانلود از اینجا) اقدام فرمایند و مدارک را به دبیرخانه مرکزی هر حوزه (دانلود از اینجا) ارسال نمایند. همچنین کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه از طریق لینک http://researchweek.araku.ac.ir /   امکان پذیر است.
  • کلیه مدارک و اطلاعات پژوهشگران می بایستی حداکثر تا تاریخ 24 /08/ 1402 ساعت 12 ظهر توسط دبیرخانه دریافت گردد (با توجه به محدودیت زمانی این زمان قابل تمدید نمی باشد).
  • کسب اطلاعات و دریافت دستورالعمل ها و سایر اطلاع رسانی ها از طریق پورتال معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی اراک، کانال رسمی معاونت تحقیقات و فناوری در پیام رسان ایتا به آدرس https://eitaa.com/etelaresearch و شماره تماس دبیرخانه 33838300 امکان پذیر است.
  • آدرس دبیرخانه: میدان بسیج، مجتمع دانشگاهی پیامر اعظم، دانشگاه علوم پزشکی اراک، ساختمان امام موسی کاظم، معاونت تحقیقات و فناوری، کد پستی 3848176341

کلید واژه ها: هفته پژوهش فراخوان هفته پژوهش هفته پژوهش استان مرکزی علوم پزشکی پژوهشگران کمیته علمی


( ۱ )

نظر شما :