ارسال ۵۰ مقاله در زمینه جوانی جمعیت به دانشگاه علوم پزشکی اراک

۲۷ آذر ۱۴۰۲ | ۰۸:۳۹ کد : ۴۰۲۶۶ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۳۱
ارسال ۵۰ مقاله در زمینه جوانی جمعیت به دانشگاه علوم پزشکی اراک

طبق فراخوان ارسالی در طول ۳ ماه، جهت کنگره ملی جوانی جمعیت، تعداد ۵۰ مقاله در این زمینه به دانشگاه علوم پزشکی اراک ارسال شد.

دکتر داوود حکمت پو، معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی اراک در کنگره ملی جوانی جمعیت گفت: وفق ماده 35 قانون حمایت از جوانی جمعیت، دانشگاه علوم پزشکی، وزارت علوم و وزارت بهداشت موظف هستند تا فرهنگ سازی و آموزش آحاد مردم را در این زمینه اشاعه دهند و برنامه هایی در خصوص ترویج این مهم داشته باشند.

وی ادامه داد: از کل کشور مقالات متعددی در موضوعات متنوع طبق فراخوان برای دانشگاه ارسال و براساس قوانین و آیتم های موجود مقالات شناسایی و ۱۸ مقاله جهت سخنرانی و ۱۹ مقاله به عنوان پوستر برگزیده شدند که در تاریخ های ۲۳ و ۲۴ آذرماه ارائه خواهند شد.

دکتر حکمت پو؛ تصریح کرد: ایجاد انگیزه برای تمامی کسانی که در سنین باروری قرار دارند و همچنین آگاهی از این امر که کشور و استان در خطر پیری جمعیت قرار دارد و باید نرخ جوانی جمعیت را بالا ببریم؛ هدف برگزاری این کنگره است.

کلید واژه ها: کنگره ملی جوانی جمعیت اولین کنگره ملی جوانی جمعیت کنگره ملی جوانی جمعیت دانشگاه علوم پزشکی اراک معاونت تحقیقات و فناوری علوم پزشکی اراک دانشگاه علوم پزشکی اراک


نظر شما :