نماینده ولی فقیه در استان مرکزی: نرخ باروری در استان مرکزی نیم درصد است

۲۷ آذر ۱۴۰۲ | ۰۸:۵۰ کد : ۴۰۲۷۰ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۳۲
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی: نرخ باروری در استان مرکزی نیم درصد است

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در کنگره ملی جوانی جمعیت گفت: نرخ باروری در استان مرکزی نیم درصد است.

به گزارش وب دا مرکزی، آیت اله دری نجف آبادی افزود: موضوع جمعیت از کلیدی ترین موضوعات هر کشوری است که اگر درست تدبیر نشود؛ سایر مسائل نیز فلج خواهد شد.

وی ضمن تاکید بر اینکه جوانی جمعیت یک واجب عینی و شرعی است، ادامه داد: باید برای داشتن یک جمعیت کیفی، کارآمد و وظیفه شناس تلاش کنیم تا یک امپراتوری ایرانی اصیل ایجاد و جایگاه والا خود را حفظ کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: بحث جوانی جمعیت یک رسالت بزرگ اسلامی، انقلابی، جهانی و ارزشمند است و وظیفه ای است که تاریخ، انقلاب، اسلام و خون شهدا بر گردن ما گذاشته است.

وی ضمن اشاره به اینکه سیاست کاهش جمعیت کشور در مقطعی اشتباه بود خاطرنشان کرد: نگرش نظام اسلامی به زنان شخصیتی و انسانی است و قداست و جایگاه والای زن در جامعه نباید آسیب ببیند.

آیت اله دری نجف آبادی گفت: قدرت و توسعه هر کشوری در رابطه با نیروی انسانی که یکی از مهم ترین مولفه‌های آن جمعیت جوان، بانشاط و پویا است.

کلید واژه ها: اولین کنگره ملی جوانی جمعیت کنگره ملی جوانی جمعیت کنگره ملی جوانی جمعیت دانشگاه علوم پزشکی اراک معاونت تحقیقات و فناوری علوم پزشکی اراک معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی اراک


نظر شما :