حمایت همه جانبه از ایده های فناورانه در حوزه استفاده از هوش مصنوعی در تجهیزات پزشکی

۱۹ مهر ۱۴۰۳ | ۱۶:۱۶ کد : ۴۶۶۴۵ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۲۵
حمایت همه جانبه از ایده های فناورانه در حوزه استفاده از هوش مصنوعی در تجهیزات پزشکی
  

دکتر حکمت پو با اشاره به اینکه هوش مصنوعی می تواند به کمک بشر آمده و به خصوص در تجهیزات مختلف پزشکی از جمله تخت های جراحی، رادیوتراپی، ارتوپدی، همچنین تجهیزاتی مانند ونتیلاتور، ساکشن، شوک و دستگاه اتومکانیک احیاء قلبی ریوی می تواند بسیار تسهیل گر باشد.
وی افزود: هدف این برنامه تشویق پژوهشگران جوان و اساتید مختلف دانشگاه های استان و همفکری و کنار هم قرارگیری محققان حوزه های فنی و علوم پزشکی برای تولید ایده و در ادامه تولید محصولات و تجهیزات پزشکی است.
معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه اضافه کرد: از تمامی اساتید، اندیشمندان و محققیان به خصوص محققان جوان حوزه های فنی دعوت می کنیم تا با ارائه ایده در رویداد استارتاپ کاربرد هوش مصنوعی در تجهیزات پزشکی که در آذرماه سال جاری در دانشگاه علوم پزشکی اراک برگزار می شود و هم اندیشی با محققان حوزه علوم پزشکی نقشی مهم در شروع پروژه های جدید در زمینه هوش مصنوعی در تجهیزات پزشکی ایفا کنند و ما نیز در دانشگاه علوم پزشکی با ارائه داده های مورد نیاز در حوزه سلامت و همچنین تسهیل روند پروژه های تحقیقاتی حامی این محققان هستیم.
 

کلیدواژه‌ها: پیش رویداد هوش مصنوعی پیش رویداد کاربرد هوش مصنوعی استارتاپ هوش مصنوعی استارتاپ هوش مصنوعی در تجهیزات پزشکی هوش مصنوعی و تجهیزات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اراک اراک علوم پزشکی اراک تحقیقات و فناوری معاونت تحقیقات و فناوری


نظر شما :